Szerelem / Love

Valentin, azaz Bálint napja van ma.

Van abban igazság, hogy ez egy külföldről átvett, kitalált ünnep, mégis az én szívemnek kedves ez a nap.

A házassági évfordulónk és az egyéb jeles napok mellett minden évben van még egy nap, amikor egy kicsit még inkább ünnepelhetjük a szerelmünket.
Hiszen olyan gyönyörű ez az érzés: a legtisztább és a legszebb dolog a világon szerintem. Megérdemel plusz egy ünnepnapot, nem?

Az én életemben történtek már csodák, de a legfőbb csodám a férjem.
Az a tény, hogy ez tiszta, jólelkű, szeretetre méltó, édes ember - aki szerintem a legjobb ember a világon - engem választott társául, és kitartott és kitart mellettem mindig (jóban és a legnehezebb, legrosszabb időkben is), ez akkora kincs a számomra, amiért nem tudok elég hálás lenni az életnek.

Ezt a szeretet szeretném egy kicsit megosztani most Veletek és egy játékkal megünnepelni!

A nyeremény pedig most egészen más lesz, mint eddig:
Egy saját, személyre szóló karikatúra a nyertesről és szerelméről :)

A játék feltételeiért kattints a képre.
Ha nem vagy fent facebook-on, akkor is játszhatsz.

Ez esetben a feltételek a következők:
- légy a blogom rendszeres olvasója (ezt jobb oldalon a Rendszeres olvasok felírat alatt található "Követés" gombra kattintva teheted meg);
- és írj egy kommentet ide a kép alá (nagyon kíváncsi lennék például, hogy mint jelent számotokra a szerelem).

Remélem tetszik az ötlet, és jöttök játszani!
Mindenkinek Boldog "Szerelem-Napját" kívánok! :)


Happy Valentine's Day! 


Frissítés:
Lezárult a Valentin-napi játék. Mindenkinek köszönöm a részvételt, aki játszott velem! 
Nagyon jó volt olvasni a történeteiteket és rájönni, hogy mennyiféle megfogalmazása lehet ennek a szép érzésnek.
A sorsolás újból a random.org segítségével történt.
A nyertes: Schütz-Keresztény Ági.
Gratulálok itt is!

 

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Pretty.

Kiko írta...

Thank you Sue! (and forgive me please because of the text is only in Hungarian. To tell the truth I was too tired to translate it into English before publishing. The whole thing is about Valentine's Day and love.)

Sweety írta...

Szia Kikó. Ezt a blogodat is felvettem. Bár most nem tudok facebook-ra menni, szívesen vennék részt a játékodban, nagyon kedves dolog. :)

Erről a napról én is írtam egy kis posztot, igaz valóban csak picit, de abban röviden és tömören leírtam mit is jelent számomra. Sok nehézségen mentünk keresztül a párommal, így azt kell hogy mondjam, a szerelemmel legalább annyi fájdalom is jár mint boldogságos pillanat. Annak ellenére viszont, hogy sokat kell(ett) küzdenünk, mégis úgy hiszem, minden egyes velejárójával megéri szerelmesnek lenni.:) Ha nem lenne az érzés, vagy Ő nekem, sivár lenne az életem. Így hát soha nem adom fel és kitartóan szeretek, mert ez így CSODÁS.

Egyik kedvenc filmemből idézve búcsúzom: "Hapiness is only real,when shared.."

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online